GRATIS FRAKT - RASK LEVERING - BETAL MED KLARNA ELLER VIPPS

Ofte stilte spørsmål

Har dere gratis frakt?

Ja, alle bestillinger har gratis frakt.

Hva er normal leveringstid?

Alle ordrer sendes senest neste virkedag, og leveres på 2-4 virkedager.

Leveres varene rett i postkassa?

De fleste varer leveres rett i din postkasse. Dersom pakken blir for stor for postkassa, må den hentes hos Postens nærmeste utleveringssted.

Når får jeg ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter din ordre er bekreftet betalt eller godkjent med faktura/samlefaktura. Det hender også at denne fanges opp av et spamfilter. Det er dessverre ikke noe vi har kontrollen over, men du kan sjekke i din søppelpost dersom du ikke finner den i innboksen.

I de fleste tilfellene der ordrebekreftelsen ikke kommer i innboksen så er det epostklienten som har filtrert den ut og lagt den i søppelpost/spamfilter.

Dette er ikke noe vi har kontroll over, da det er epostklienten din som leser innholdet i eposten filtrerer det ut dersom den anser innholdet som spam.

Hvordan komme til kassen

For å komme til kassen må du først inn på handlekurven. Deretter blar du ned på siden til du ser "gå til kassen" knappen og trykker på den. Når du har kommet til kassen fyller du inn all informasjon, før du så velger betalingsmetode og trykker på "bekreft bestilling".

Får jeg dekket fraktutgiftene for varene jeg returnerer?

Ønsker du å returnere en vare som en angresak må du selv betale returfrakten. Vi betaler tilbake prisen du har betalt for varen såfremt varen leveres tilbake innen angrefristen, som er 14 dager etter mottatt vare. Videre er det viktig at varen returneres i samme mengde og tilstand som da du mottok den. Det vil si at du ikke kan angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende.

NB! Vi anbefaler på det sterkeste at du kontakter kundeservice. Vennligst ikke send inn varen før du har fått svar fra oss. På denne måten går angreprosessen så smidig som mulig.

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?

Dersom du ikke henter pakken innen hentefristen vil den bli returnert til oss for din regning. Så fort den er scannet inn hos får du tilbud om ny sending mot returfrakten på 59 kr. Dersom du ikke betaler uavhentetordren innen fristen eller ikke vil ha ordren på nytt vil vi trekke fra kr 200,- samt returporto på kr 59,-. Eventuell rest vil bli kreditert.

Vil du angre på kjøpet er det viktig at du kontakter kundeservice via "Min konto" slik at du kun blir belastet for returkostnaden.

Har ikke mottatt pakken

Dersom pakken din ikke er dukket opp i løpet av en uke etter den ble sendt fra oss, må det sendes ut en etterlysning til Posten.


Ta kontakt med kundeservice via "Min konto" så vil de hjelpe deg videre.

Kansellere ordre

Hvis ordren din ikke er sendt kan du stoppe den selv på "Min konto".


Da vil ordren bli kreditert og pengene blir tilgjengelig igjen. Har du valgt faktura vil det ikke bli sendt ut regning. Står ordren som "ikke betalt" vil den bli slettet automatisk etter ca 24 timer og du trenger ikke gjøre noe mer.

Er prisene inkludert MVA (moms)?

Alle prisene er inkludert MVA. Vi holder til i Norge og det påløper derfor ingen toll eller avgifter når du kjøper varer fra oss.